25.2.08

Det gar inte, inte mer.

I Am Sam, det finns ingen film som gor mig sa som den gor mig. Precis som jag bor vara. Sa som jag var. Det som jag saknar. Dvs Forstandshandikappad.

Jag kan inte ladda upp bilder, inte fa texten att se okej ut och allt blir fel hela tiden. blogspot.com ar varldens mest idiotiska pafund, tacka vet jag blogg.se. Enkelt och bra. Men jag antar att jag maste vara en av de coola, en i mangden av alla modebloggar,barnrumpstorkande-bloggar,hejjagberattarvadjaggornarjaggordetochdetarverkligenjatteointressant-bloggar,jagarsaolyckligochful-bloggar och cpbloggar. Pa blogspot.

Javla idioti.
Min hund ar bra. Och tjock,som en alldeles alldeles vacker gris. Hon sover vid mitt huvud,med fisringen utat(med sikte pa mitt ansikte). Men det gor inget.

Pa tal om fis,
Pohjanni ar bra,en Pohjanni borde alla ha! Ja!
(men hon ar bara min sa tank inte ens tanken, pilutta dig)

Min mamma kommer om 4 dagar. Da far jag ata tunnbrodsmackor med ost,mangder av losgodis, massa saltlakrits,och annat gott som hon tar med sig. (jag vill helst ha pizzasallad)

1 kommentar:

Anonym sa...

Lustigt att du skulle kommentera min blogg just idag. Du dök upp i huvudet en sväng på jobbet idag.