19.4.08

Kanske.

Galenskap?
Jag ma vara galen, men sa fort HAN dyker upp kan JAG inget annat gora. HAN far mig SA.
Nu handlar det inte om karlek eller hat. Det handlar inte heller om passion eller lust. Jag tror att det handlar om och har alltid handlat om en standig nyfikenhet som aldrig tar slut och alltid blir halvt om halvt,aldrig helt besvarad, tills HAN forsvinner igen, och sedan dyker HAN upp. Och forsvinner. Det slutar aldrig. (JAG vill inte att det ska sluta) Men anda. Och allt ar HANS fel.

eller kanske JAG ar den felande lanken. Men sa kan det val anda inte vara?

1 kommentar:

Monica sa...

du får ingå i den vite barbapappans harem istället, hohoho. det var ida larsson som kläckte det genialiska som visar varför hon är så jäkla bra.
jag läääääääääängtar malin. i love thairesan like a fat kid loves cake.