23.4.08

Min rovf.

Javlar vad det regnar. For i helvete.
Eftersom jag jobbar och star i(well,jag vill garna latsas) har borta sa har jag inte alls tid for det hela "sola,bada and pina colada". Sa jag kor sol-marathon, da jag i ett x antal dagar i strack ar ute och solar 2-3 timmar om dagen for att sedan vara brun som bajs i en eller tva veckor. Sen forsvinner det, sen kor jag samma race igen. Inte den basta tekniken,jag vet, men det gor mig lite glad och haller mig mattligt sysselsatt. MEN nu verkar det som att regngudarna inte vill att jag ska bli brun som bajs,dom verkar vilja att hela jag ska vara lika vit som min rovf. Sa nu ar officiellt hela min branna i soptunnan, jag hoppas att solen ar i stand nar Phatz kommer hit. Annars kan det bli(s-)kinkigt.

Pa tal om Pina Colada.
Det kanns som att alkoholiserandet far vanta tills Phatz kommer, for da javlar, da javlar har jag tid for "sola,bada och pina colada",for da ska jag ha semester. Fast om regnet inte tillater de tva forsta att framtrada sa har vi dubbelt sa mycket tid for Pina Coladan,vilket jag inte hoppas men anda hoppas. Mohaha. Bara Fredag och Lordag eller hur var det nu? Mohaha.

Nu ska jag duscha och kla pa mig for att sedan bli blot pa 2 minuter igen. Bra grej.

Inga kommentarer: