21.6.08

Morning after.


Ja, jag fortalja att utan overdrift,om himlen existerar, sa besokte jag den platsen igar. Min dag sag ut som bilden ovan och min kvall som orden nedan. Scenariot var som sa: Manen var sa stor att den tackte halva himlen,stjarnklart och nattsvart dar uppe,fyrverkerier pa andra sidan stranden som gjorde allt det svarta multifargat da och da, vagorna skvalpade och brisen fran havet var lagom sval och svalkande mot varmen i luft och sinne. Med Pearl Jam som strommade ur hogtalarna,sand mellan tarna,varldens finaste pitbullvalp bredvid mig(som for ovrigt ar Daisys framtida man) och fem manliga vanner drack jag mig hungrig pa heineken. Nar vi fatt nog av paradiset begav vi oss till Hendrix Bar,namnet sager allt, det ar det basta stallet att luta sig tillbaka med en bars eller spela biljard. Bara bra musik och snygga manniskor. Efter det sa blev det saklart fiskburgare for hela slanten. Da ringde Peebs och gjorde mig sa glad. All in all var det ett perfekt slut pa en magnifik kvall. Att redogora himlen i ord ar inte latt,men jag tror ni forstar. Om jag skulle dott igar,hade jag klyschigt nog dott en lycklig man(?).
Det enda som var fel, var att det var ratt sa uppenbart vilka 2 personer i sallskapet som drack mest, for att kunna hantera en situation som ar ganska ohanterbar. Det gick an, tack vare barsen.

Inga kommentarer: