16.7.08

No beer, No dance.



Jaha, då har man skickat iväg passet till London för att få den Visum-stämpel som FittSverige vägrar ge mig. Jag avskyr detta fruktansvärda land. När det gäller visum. Och mycket annat också,för den delen. Jag tippar på att mitt pass återvänder i mina händer om sisådär 2 veckor, så under tiden blir det ingen öl och ingen dans. För Öviks ölhål släpper inte in utan giltig legimitation. Fy fan för allt,snacka om att nu kommer jag verkligen att självdö. Det enda som håller mig levande här är alkoholen,dansen och mitt fina umgänge under intagning av alkohol och utförande av stappeldans. Jag kommer ruttna. Ruttna. Ruttna. Ruttna.
Jag vill hem. Hem till mitt paradis, även om paradiset är en illusion just nu. Så är det betydligt mycket mer lockande än detta. Att ruttna. Ruttna. Ruttna. Ruttna.
(ruttna är ett konstigt ord)

Inga kommentarer: