27.8.08

Lovebirds.

Det ar en farlig kombination med tva manniskor som alskar sex,drugs n rock and roll.
Da blir det oftast skit av allt, men pa kuppen mar man sa otroligt bra och har det sa otroligt roligt. Kuppen kommer vara ett tag. Det finns en del matcher kvar att spela och en del pokaler kvar att vinna. Pokal 1: mest full. Pokal 2: en hel pa en gang. Pokal 3: flest ganger. Lovebirds 2008. Tequilan rinner ner i halsen som vattnet i backen. Fort,klart och tydligt. Det vaxer. Flaskan blir storre och hjartat har mer plats. For Tequila.
Daligt med bilder nufortiden, har inte tagit fram kameran en enda gang sedan jag kom hit. Det var 11 dagar sedan. Kanske sen, nar jag fraschat upp mig lite. Nu ar inte uttrycket FRESH nagot jag ar bekant med.



Jag vill att Monica ska komma hit och radda mig fran att forfall ner i en bubbla som var alldeles for stor fran forsta borjan. Men kanske faller jag at ratt hall for en gangs skull, uppat. Hoppas pa oss,Phandy. Gor det.

Inga kommentarer: