2.10.08

Cinderella smokes weed..

..indeed, she fucking does.
nagon sa blablabla, "just as long as its real".
sa egentligen spelar det ingen roll, bara det ar akta.
jag kanner mig valdigt naiv just nu, men egentligen ar jag valdigt val medveten om min situation,mina problem,hans och hennes problem,vara problem,deras problem.
hur jag anda kanner mig naiv ar for mig en fraga som jag inte kan finna svaret pa.
troligast for att jag ser men inte vill se. men pa samma gang sa ar det sa uppenbart att pladask, it makes me fall flat on my face every time.
you are such a smiling sweetheart.
vi har varit valdigt duktiga nu ett tag,stor eloge for att lilla billy kom in i vara liv och gav oss lugn. ibland ar det allt som behovs.
jag saknar att laga mat. jag vill laga lax i ortsas med stekt potatis och min specialarsallad. ja ja ja ja! jaaaa! jag vill ha. jag vill. nu. nu. nuuuu.

Inga kommentarer: