23.12.08

Livet som hund.

Min nya Rambo, Han ska tydligen skydda mig medd sin bazooka.

Vi firade lucia pa stranden. Med mat,margerithas och love.

Ris kan gora sahar med en. Man blir ledsen och tanker alltid pa potatis.






Jag lever ett liv, precis som en hund. Jag ater,sover och leker,den enda skillnaden ar att jag ater,sover och leker med flera bollar i min mun, Hundar har oftast en annars kan de kvavas.Varfor maste manniskor ha sa stor kaft?Jag fick Rambo i fodelsedagspresent av lillgrisen aka Michaela. Jag tycker om henne sa mycket. Och jag tycker om Rambo sa mycket. Dom bada ar "enna hyvens mannsker". Puss och karlek at dem bada. Ok, Niklas far vara med pa ett horn, bara for att jag respekterar att han ska borja thai-boxas. It takes a real man to do that shit,baby. Och Griseknoooo, du vet, vi valjer vara man med en javla omsorg, and we stand by them whatever comes their way. MEN, vanskapen far inte komma i klam. Idag bevisade jag och du min gullegris att vi kan vara vuxna och prata om allt, ah och ,aterigen, jag tycker om min lilla och da menar jag verkligen lilla (6 ar yngre, hallaaaaaaa) sa mycket, hon AR min "gullegris-nakenfis". Jag onskar jag var hennes aldre syster. Jag gor det.

ps. Varenda gang jag ringer grisen sa ska hon alltid "ta pa sig" sen kommer hon. Hon ar alltsa alltid naken. Jag sager som Diana Ross and The Supremes, R.e.s.p.e.c.t.

Inga kommentarer: