25.4.08

Bless. . .

"When Im doing the shopping I keep walking past things I know that you would have picked. It just makes me miss you so much. And I saw the cake today,the cake that you and I always bought and ate togheter."

"I saw a dress for you today! You know that shop next to Costa Coffee in The Glades that you really like? Yeah,I saw a dress there for you today that I think you will really love. Im gonna get it for you"

"They have got 'shopping night' tonight,everything is open until 21.00. I think Im gonna go to H&M and get you some clothes :) "


Han ar helhet. Inte for de materiella tingen utan for tanken,tanken som aldrig slutar vandra i min riktning.


For ovigt sa regnar det an. Nagon sa till mig idag att det kommer vara sahar i ungefar 2 manader och att turismen ar jattelag. Det visste jag redan. Men nu fick jag det som en paj kastat i ansiktet. Eller en tarta, jag gillar inte paj. Jag gillar inte tarta heller,inte sa mycket. Ok, som hett kaffe slangt rakt i fejjan. (haha"fejjan")


Jag saknar min man.

Inga kommentarer: