28.4.08

Coffee meets Milk.


Jag valjer oftast att se flera filmer pa raken,igar sag jag tre. De mesta jag har sett ar sju. Pa raken. Fast jag vet inte riktigt om det ar ett val, det ar mer som ett robotliknande styrt beteende att bara slanga pa film efter film efter film. Och oftast ar det inte nagra kanonfilmer,jag blir ofta besviken efterat. Antar att det kallas for verklighetsflykt.


Sen anvander jag ungefar sex-sju glas/koppar per dag. Jag halvdricker allt som jag haller upp och istallet for att halla ut,skolja av och fylla pa samma igen sa tar jag ett nytt. Sa i slutet av kvallen star det alltid en hel hog av glas pa rumsbordet. Antar att det ar for att jag innerst inne alskar att diska ren dryckesbagare.


Usch,nu kom en vindpust luktandes BAJS.


I nagra dagar har en ny strohund kommit till omradet om kvallarna. Han ar en smal,vit och nagorlunda ful blandras. Forsta kvallen spatserade han in i omradet som om han var kung over the village men han blev pa mindre an 10 sekunder nastan dodad av resten av grannskapets strohundar. Men dag for dag kommer han tillbaka, nu blir han inte bortjagad, bara lite skalld pa. Han kanske AR den nya kungen av the village. Spannande.


Nu ska jag ut i molnskenet och dricka coffee meets milk och skvallra om lokalbefolkningen med Neta.

Inga kommentarer: