21.4.08

Det ar fult och hemskt.

"Love is an ugly and terrible thing that is only practiced by fools"

Jag haller fullstandigt med, det ar ju inte mer an rimligt eller hur? Jag ar nog inte den basta(kan mycket mojligt vara den samsta) att radfraga eller ge asikter om karlek och forhallanden men jag kan iaf inte ha fel i att stodja ovanstaende quote.

Ikvall ska han spendera natten hos en annan kvinna. Och jag med en annan man, och kvinna. Fast min kvinna ar ju egentligen hund och mannen ar min betjant, den andra kvinnan ar hans dotter. Se sa enkelt allting ar i slutandan.

Det finns nog ingenting som ar sa enkelt.
Nar jag kanner mig sa borjar jag tanka att det ar dags for att tanka pa refrangen.
Och refrangen idag lyder sa gott som en sjaskig film och en pase Kettle.
(jag onskar det fanns dipp har. dill och graslok,eller nacho cheese)

Inga kommentarer: