30.4.08

Horiyoshi 3.

Idag ar en sadan dar bra dag da en rejal kille vid namn Bobby kommer in och vill ha en rejal tatuering. Detta motiv,dock lite modifierat tacker snart hela hans vanstra sida av magen och revbenen. Ungefar en 12 timmars arbete. Det ar dock inte det underbara..

Det alldeles slaende underbara ar hans van,Andrew, som ar den absolut mest karismatiska och roligaste person jag nagonsin i hela mitt liv stott pa. En san dar manniska som bara completely blows you away nar du traffar dem och de for forsta gangen oppnar kaften for att saga nagot.
Jag ar helt fortrollad av honom,NEJ inte pa DET sattet. Han ar 36 ar,halv grek/halv aussie,lonnfet och inte alls sarskilt attraktiv,gift och har 2 barn. Men sa fort denna manniskan oppnade kaften sa blev han en av de mest attraktiva manniskor jag nagonsin traffat. Helt otroligt,vilken charm,vilken sjalvkansla,sjalvinsikt och vilket underbart frislappt sjalvfortroende,vilket ORDFORRAD!,fruktansvart kvick i kommentarerna och de slar ALDRIG fel. Inte en enda gang. Humorn vill jag inte ens prata om,har kramp i kinderna efter att ha suttit i 3 timmar med honom nu. En sadan dar helt javla fantastisk manniska,som man sallan lyckas traffa pa under sin livstid. Ingen man kommer nog nagonsin kunna matas med denna man i framtiden. CREDZ TILL ANDREW.

Inga kommentarer: