29.4.08

Show me.

Om jag anda kunde shoppa som en bra fru...(fuck you)


Mitt kvitto fran BIG C visade mig verkligen vilken gris jag ar. Chips,mandelkakor,ost,vitt brod,gelegodis,graddfil,munkar,muffins,choklad,chupa chups,pepsi,iste och hundmat och diverse andra lite ogrisigare produkter.



MEN. Det roliga ar att munkarna fick jag slanga imorse,ororda,for jag glomde lagga dem i kylen sa de blev invaderade av myror. Graddfilen testade jag att gora dipp pa men den blev sa javla acklig och oatlig. Det vita brodet hann jag ata en bulle fran for att nasta dag vara lika torrt som snus,sa jag fick slanga restrerande. Gelegodiset gillade jag inte sa jag gav det till Steve men han ville inte ha det sa jag slangde det. Chokladen hade smalt och nar jag skulle ata den sa var den sa javla kladdig och jag blev forbannad och slangde den. Pepsin hallde jag upp i glas som inte ens blev halvdruckna och uthallda. Muffinsen lade jag i kylen och nar jag dagen efter skulle ta en hade dom blivit typ fuktskakade och var alldeles geggiga sa jag fick slanga dem.



Det enda jag lyckades ata ar chipsen,chupa chupsen,isteet och mandelkakorna(som forovrigt ar bland de basta mandelkakor jag nagonsin atit). Och osten saklart,ost ater man val alltid?





Sa i slutandan kan jag konstantera att jag ar varldens samsta shoppare,det vet alla som bor med mig ocksa. Jag ar JATTESUGEN PA ALLT nar jag handlar,koper en javla massa skit, som aldrig blir uppatet och maste darfor slangas. OCH JA, jag vet att man inte ska aka och handla hungrig,oftast nar jag handlar har jag nyss atit, sa det verkar mer vara ett syndrom eller en sjukdom for mig. "Tvangshandling"(haha)

Sa, jag ar ingen bra fru. Iaf inte nar det galler veckans inkopslista.

Inga kommentarer: