31.5.08

Ost och Dustin.

Yes! For andra gangen sedan jag anlande till regnland och blasiga london skiner solen. Forsta gangen var andra dagen,da hade vi grillfest med blodigt kott och fulla pojkar.
Idag ar en dag da jag tankte spoil myself(som om jag inte gor det varenda javla dag?).
Sitter ute i solen,Dustin Kensrue forgyller min morgon med sitt klammiga sound,ater kex med boursin vitloksost och brieost till frukost,blandat med korsbar och vindruvor. Kaffet ar pa plats,lika sa 2 nyaste numren av Total Tattoo,och 2 skvallertidningar.
Ska shoppa idag,min budget ar tydligen "as much as you like,baby",kopa mig varldens godaste pastasallad fran M&S till lunch,satta mig i solen igen och andas in luften av lugn. Senare pa kvallen ska jag gadda min hogra underarm,ack sa trevligt. Och imorgon ska jag troligast gora om samma dagsplanering igen. Minus gaddningen.

Nu har jag klart och tydligt redogjort min dag,precis som alla andra idioter gor. Bra grej. Eftersom min dag ar "phett mycket" lyxigare an din som coola balla sager.

Inga kommentarer: