26.6.08

6 veckor.







Jag tankte ta 6 veckors semester, jag behover komma bort. Jag behover komma till ovanstaende bilder.

Vet inte om det ar ratt val,det kunde innebara att jag forlorar ALLT. Men det enda jag vet just nu,att nar jag kommer tillbaka hit, ar jag stark igen. Att kunna be manniskor dra at helvete ar nagot jag maste lara mig att gora igen. Jag kommer kanske tillbaka hit med absolut ingenting,inga pengar pa fickan,inget jobb,ingenting. Men jag kommer ha min tjocka hund iallafall. Och det gor att jag vill komma tillbaka hit. Mer an allt.
Jag har nu inte solat sedan jag akte till London, vilket ar snart 5 veckor sedan. Jag ar vitare an nar jag flyttade hit for snart ett ar sedan. Helt otroligt. Jag far ta att njuta av svenska sommarsolen istallet,men kanner jag mig sjalv ratt,sa blir det bara kvallssolen jag njuter av men en iskall ol. Jag avskyr att sola,men alskar att vara brun. Som bajs. Min favoritfarg.
Jag aker pa mandag.

Inga kommentarer: