27.6.08

Mitt hem, nu och sen.

I vanstra hornet nere vid vattnet oppnade Phandora asken och bubblan sprack. Ariel lag och pullade i vattenbrynet. She's always watching. Till och med pa brollopet hade hon spanare ute i vattnet, Ariel alltsa..

Massor av ol fortardes och sangaren kunde inte saga r,"deam of califonication"

Chaweng Beach,dar ligger min undangomda parla till studio. Dar dricker jag kaffe och pratar med massa idioter. Det trivs jag med. Jobbigt att troligast behova ge upp det. Da maste jag dricka kaffe och prata med massa idioter nagon annanstans. Synd.
Imorgon maste jag spendera lite pengar. Och bubbla lite. Och tvatta min hund. Och sola,kanske. Troligast orkar jag inte. Vilket spannande dag det kommer bli.


Sahar kanner jag mig lite, Dustin Kensrue - Blanket of Ghosts.

Inga kommentarer: