28.6.08

Hang in there,son!


Ikvall sover jag inte i mitt hus. Jag kan inte och vill inte. Jag ska stanga in mig med goda vanner och ol,dricka mig full lyssnandes pa bra musik. Igar var jag ocksa full. Dagen innan aven,och dagen innan den full,och dagen innan den dagen var jag full. Im standing upright on my own. Jassa?


Jag kommer att sakna Daisy sa mycket. Jag ar alldeles for kanslig nar det kommer till att handla om henne, hon ar min klippa. Smart att forlita sig pa en forstandshandikappad engelsk bulldog. Ja.



Kings Of Leon - Slow Night, So Long.
Om ni inte visste redan, sa ar dom ett av varldens basta liveband.


Imorgon flyger jag till Bangkok.

Pa mandag flyger jag till Stockholm.

Pa mandag landar jag i Stockholm.
Pa tisdag sitter jag pa en grasmatta och dricker en kaffe och roker en cigg i all stillsamhet,med ett brustet hjarta. Visst, jag kan sitta pa stranden och gora samma syssla har, men jag foredrar gras just nu. Graset ar alltid gronare pa andra sidan. Det bevisas ju gang pa gang.


Inga kommentarer: