3.7.08

Jag saknar.

Well, nu sitter jag i Örsnköldsvik med blandande känslor av sorg och glädje, tycker även att det är så jävla drygt att skriva med åäö. Jag orkar inte. Vafan behövs det för? Men om jag inte gör det gnäller väl alla. Jag saknar ovanstående. Som tur är så kommer min underbara syster hit imorgon och jag får ha henne för mig själv i en hel vecka. Den andre kommer jag alltid att sakna. Alltid. Ingenting kan jämföras med den tid vi haft tillsammans både som vänner och ovänner. Men nu är livet såhär.


Livet går ut på att sakna människor har jag nu kommit fram till,det är det enda livet är till för.


Besökte även Farmors grav igår, där jag satt ett tag, rökte en cigarett och saknade henne så mitt hjärta värkte.

For my grandma:
Chris Cornell - Wave Goodbye.

Inga kommentarer: