11.6.08

Hem bubbliga hem.


Och det har kommer jag hem till.



Man kan nog inte bli mer glad an jag blev nar jag sag min lilla gris. Nu ar hon verkligen alldeles for tjock pga kommunikationsproblem mellan mig och hundmataren. Jag sa en gang om dagen,for hon var redan sa tjock. Men han fick sa daligt samvete nar han kom hem pa kvallen och at och hon satt och tittade pa. Sa han gav hon igen. Och igen. Vilket har resluterat i en javla kula. Nu ska det bli hardtraning,bade med motion och pluttarna. Vi maste ju fa slut pa pluttarna.

Idag drack jag en shot tequila. Eller 3 in fact. Vilken har gjort mig till en alldeles yr och forvirrad flicka. Jag som inte brukar lata mig paverkas. Kanske bara ar tillfalligt. Ja, vi intalar oss det sa blir det enklare. Yes. Logisk som alltid.

Nu luktar det bajs har. Undra om det ar jag eller annu en plutt..

Det var en plutt.

Maste fa bukt med det har.

Med allt.

Inga kommentarer: