7.6.08

Moln och Sedlar.

Man blir extra inspirerad att spendera pengar nar det ar molnigt dar uppe. Nar solen skiner inspireras jag bara till att sitta pa min feta rov. Har gatt upp minst 4 kilo pa dessa 2 veckor,tack vare alla pastasallader,profiteroles,raz panacotta's,brod och ost,indiskt och chinese takeaways,fish n' chips,victoria bakelser och oandliga mangder pitabrod och fetaost. Allt har lagt sig pa the behind och dubbelhakan. Yeeesss, for jag ska bli en klen,bullatande brudjavel.

Sa for att konstatera vad jag nu gjort under dessa tva veckor, jag har: atit,atit,sovit,atit,last,last,sovit,atit,shoppat,shoppat och shoppat. Och atit. Sa all-in-all har det varit en fantastisk semester.

Idag spenderade jag. Alldeles for mycket for en dag. Men det gottgjorde jag med att bjuda pa kakor.


Imorgon ska jag spendera igen. In your face,bitch!

Inga kommentarer: