16.6.08

Kaffe.


Sahar sag Chaweng Beach ut idag nar jag gick ned till stranden for att hamta en kopp kaffe. Det tar mig ca 20 sekunder att ga och hamta mitt kaffe, och jag mots av detta. Jag fick en stunds insyn till mitt liv,och varfor jag har valt att leva har, just nu. Det ar bra med insyn ibland, sarskilt nar de inte kommer till mig sa ofta som forut. Just nar det galler att uppskatta min omgivning,naturen,skonheten och lugnet.
Jag har nu insett att jag inte har rad att forlora min omgivning, jag skulle inte kunna kopa tillbaka den for nagot pris. Man kan inte betala med anger,inte heller med ledsamhet eller forargelse. Jag ska istallet bidra till min omgivning, med massor av pengar, sedlar som finns i valutorna; karlek,uppskattning,omsorg och gladje.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Spend money to show affection? Hej Malin!

Anonym sa...

Är du på Koh Samui nu, så jäkla skönt, njut så länge du kan!