15.6.08

Diamonds on the inside.


Igar kom Far och Son in till varan studio. Med deras icke existerande beharskning av det engelska spraket forstod vi snart nog att de bada ville tatuera in initialer pa armen. Sonens doda mammas initialer och Fars bortgangna frus initialer. Sonern var 12 going on 13.
Utan min tillatelse som agare och manager over studion fortgick dock det hela.
Jag hade inte hjarta att saga nej sa som jag borde gjort, sa jag lat istallet varan gastartist bestamma over hans egen hand.

Jag satte mig utanfor,rokte en cigarett och tyckte det hela var sa ledsamt. Pa alla nivaer.

Idag nar jag vaknade, vaknade jag mer trott an vanligt,aven fast somnen gav mig nagra timmar extra inatt, aven fast jag inte riktigt bad om det. Det var ju snallt.

Sa jag lyssnar pa Ben Harper- She's only happy in the sun, och letar mig vidare efter skrattet och smartan. They will bring me to my needs.

Eftersom jag beharskar engelska spraket som mitt eget modersmal sa blir det oftast lite problematiskt for mig att beskriva nagot pa svenska som later sa mycket battre pa engelska,och tvartom. Sa som, "Skit i det sa lev du langre!". Det kanske ar en av de fyndigaste sakerna man kan saga. Pa svenska.

Inga kommentarer: