13.6.08

Mord i sikte(fittan).


Idag har varit en av de varsta dagar. Sov absolut inte en enda timme inatt. Steg upp ur sangen sex imorse efter att ha legat och vridit och vant mig i 3 timmar.
En sadan dag da man inte vill se,hora eller prata.

Sa jag skissade en bildlig forklaring pa hur, imorse, till kaffet. Sa kande jag mig. Uppsvalld,halv och ihalig med en aura av bajs.

Sen blev jag annu mer forbannad,eftersom jag var sa illa tvungen att prata, jag ar inte dov sa jag horde allt och jag tvingade mig sjalv att se. Honom. He's doing my head in. Bara pa de allra samsta satten ocksa. Angesten fyller upp varenda kopp kaffe jag dricker. Och jag som inte ens hunnit koka upp vattnet an.

Jag som alltid vet vad som behover sagas och goras. Maktlosheten ar en ny och underlig kansla.

Inga kommentarer: