25.7.08

Ett gott skratt förlänger kuken.

Idag har jag fått mig ett väldigt gott skratt, det tackar jag för. Ett gott skratt ska ju tydligen förlänga livet, och mitt brillianta liv är ju såklart lätt värt att förlänga.

Jag är ganska duktig på att bygga saker som förkortar det hela tiden, så ja, Tack!


När man ska citera saker som sagts eller skrivits, bör man verkligen göra det rätt. Annars blir det så mycket mer uppenbart att det blivit gjort i ren och skär fjantighet och desperation. Jag tycker även om blåögdhet och när människor låtsas. När man går på gatan, är dygnsur i både kropp och själ, och låtsas som att det inte regnar. Det tycker jag om.


Sen tycker jag även mycket om mig själv. Och min syster. Hon skrattar alltid med mig när människor hatar mig för att jag är snyggare,smartare och bättre på allt. Och jag gör detsamma för henne. Vi är bra. Samlarbild till er alla som inte kan undgå att avsky oss, samtidigt som ni inte kan få nog av oss:

Inga kommentarer: