25.7.08

Vi gör såhär.

Detta är min brors Onsdagstallrik efter ett x antal Bärtz.
...............................................................................................................................................................
Jag har noterat att mitt favoritplagg måste vara mitt roda linne.

Bildbevis finns verkligen.



I Sthlm ska jag bete mig som ett svin,se ut som ett svin och dricka sprit som ett svin.

Svineri Svinera. Till och med mitt efternamn rimmar på Svin.



Jag längtar hem. När jag kommer dit, kommer jag längta därifrån. När jag inte kan få ro,får jag ångest. När jag får ångest dricker jag sprit. När jag dricker sprit gör jag dumma saker. Då brukar jag vakna med ett leende på läpparna och skratta åt att jag har världens bästa form av terapi.

The Circle of Love(sprit).




Inga kommentarer: