13.8.08

Bittersweet.

Mum is coming to get you, baby!

På fredag åker jag tillbaka hem till Samui,Thailand. Idag är det onsdag, imorgon vaknar jag upp på torsdag, hinner knappt gå och lägga mig så vaknar jag upp på fredag. Då kommer känslan av lycka att överväldiga mig och jag kommer deffo gråta. Av ren och skär jävla längtan. Längtan till min baby Daisy,till värmen,till dansen och ölen,till Bubblan och skratt. Som icing on the cake så följer min underbara Playboy-Len med. Utvägen av våra liv hade inte kunnat te sig bättre än såhär just nu. Just nu. Sen får vi se. Måste dock redogöra att det finns saker och människor jag under 6 veckor på födelseorts-plan har lärt känna som jag kommer sakna. Vänner och MAT. Har minst gått upp 3-4 kilo när jag varit här. Damn you, svensk mat. Men saknaden övertar aldrig mina val, faktiskt inte.
Nu måste jag sortera tvätt, för imorgon, då packas väskan.

Inga kommentarer: