22.9.08

Escape House Party.


Tonight,tonight.


Yeah baby,yeah. This is how we do it.

Nagonstans maste jag ha kant pa mig eftersom jag hade packat ner sminkvaskan. Vilket jag aldrig gor,eftersom smink ar det sista on my mind dagarna i anda. Men idag,idag visste jag nog innerst inne i mitt djupa spritsinne att fest skulle aga rum, och att det skulle bli en rejal en.

Just nu haller Marlene pa att tatuera sig, ONE LIFE, pa underarmen. Mycket vackert budskap,det sager val anda allt?

Ett liv.

Inte mer an det.

Jag ar ju som sagt inte som den vanliga manniskan som tycker att barn,man och hus,jobb och fina bilar att det viktigaste. Inte heller semestrar med familjen,middagar eller myskvallar. Inte heller tycker jag att slakten ar sarskilt lockande,eller sommarstugor och tjejfester. Inte heller tycker jag att det ar viktigt med vad for mobler jag har i hallen eller vilken klanning jag ska valja infor utekvallen. Inte heller om vi ska ata tacos eller kycklingpaj pa lordagskvall, jag tycker inte heller det ar sarskilt spannande att besoka en ny resturang och sedan beratta for alla och prata om det i 2 veckors tid.
Missforsta mig inte. Saklart det ar viktigt. Om man ar dum i huvudet.


Det jag tycker ar viktigt, ar att man har ETT LIV. och att man tar det som det kommer. Njut av varenda sekund. Sluta stressa och forsoka uppna sa mycket som mojligt innan du hunnit fylla 30. Jag har anda uppnatt mer an dig. Mer an du nansin kommer att uppna. Livserfarenhetsmassigt. Och allt-massigt.
Sa med detta vill jag saga, Pilutta dig. Dig och ditt triviala val av liv.

Inga kommentarer: