5.11.08

Dreams are meant to be dreams.






Thats right people, drommar ar menade att vara just det, drommar. Dessa bor man aldrig forverkliga eller inleda en vag till forverkligande. Det kan ha forodande effekter pa bade hjarta,hjarna,kropp och sjal. Sa jag gar emot alla som uppmanar folk till att folja sina drommar, gor for guds skull(inte for min skull,utan for gud) inte det.
Anyway, jag dromde en alldeles fantastisk drom inatt som hade erotiska inslag av den mest sensuella sorten. Huvudpersonerna i min drom var jag och en man vi kan kalla for Hector Mann.
Drommen inkluderade allt som vi borde gora. Och nar jag vaknade sa insag jag bitterljuvt att jag fortfarande saknar honom. Att jag saknar det vi haft och det vi aldrig kommer ha. Att jag forbannar mina kanslor for honom, onskar det fanns en liten ask(sa som pandoras) som jag kunde stanga in dem i, och aldrig mer oppna pa locket.

Inga kommentarer: