4.11.08

Stek mig.


Snalla, stek mig precis som jag stekte spattan har i somras. Jag vill inte mer nu, det finns inget mer att vilja och allt omkring mig ar sa fruktansvart angestframkallande. Inga pengar,inga kunder och tonvis med rakningar. Sure thing, i got love and all that, men vad tjanar det till nar man knappt har rad att ata. Och det enda man kan gora ar att fucking javla vanta. Vantans tider. Helt dott har i paradiset Samui nu for att nagra javla snorvalpar vill leka rambo och skjuta hejvilt pa Green Mango, sticka kniven i spanjorer pa Solo och on top of that Thailands politiska situation and then the lagkonjuktur som nu drabbar alla flygbolag och reseagenturer. Jag hatar varlden. Onskar att Osama Bin Laden kryper fram ur sitt hal i marken och spanger hela javla varlden i bitar. Nu pa en gang, annars finns risken for att jag inte vill vara kvar har langre. Och nar det valet ar gjort sa kommer jag leva miserabel resten av mitt liv. Fucking Bollocks, allt ar balle.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du behöver ett miljöombyte. Inget är miserabelt.

Malin. sa...

Anonyma manniskor intresserar mig inte.