7.11.08

Everything's gonna be alright.



Jag ar proppmatt. Har atit padthai med veggies och tofu, delicioso som nagon av italienskt ursprung skulle sagt, eller mer en svenne som forsoker harma italienska.

Pasta Cocaina, ar nog min favoritmat. Kanske borde ata det lite senare,det blir jag aldrig proppmatt pa.

Sa, alla ni som holl tummarna eller hade stoppat upp den i pruppen, TACK. Jag fick namligen som jag ville och nu ar jag forhoppningsvis ett steg narmare allt det dar. Silikonet,bilen,motorcykeln,poolen,huset och diamanten.

Tank vad fort man blir materialist nar pengar ligger och lurar pa trappan.


Nar man inte har ett ore mer an for att kunna kopa sig lite ris, da tanker man nog allt:


"men gerej da, jag behover inte alls nya skor? dom har kommer ju iaf ingen att vilja stjala fran mig".


Och nu tanker man: "satan anamma negermamma, nu ska jag kopa laderdosorna jag sag haromdagen men tittade med avsmak pa for att jag skulle vara sa omaterialistisk"



Och tankarna har bara en dags mellanrum. Sa patetiskt. Sa patetiskt och underbart.
JAG ALSKAR PENGAR.

JAG AR EN PENGAHORA.

Inga kommentarer: