6.11.08

Soul Food.


Lola R.I.P



Jag hatar att inte kunna bajsa in min kameras minneskort i denna sketna dator har pa studion. Darav kan jag aldrig numera presentera frascha bilder pa thaihoror eller frasiga turister med hawaiiskjorta. Jag blir sa ledsen och (s)kinkig. Och ingen kabel har jag heller. Kan ju lagga en, men det vore val anda inte samma sak?


Anyway sa ar jag faktiskt inte ute efter kablar,utan efter trevliga musiktips. Jag har fatt nedladdningsmani och idetorka. Hjalp mig. Aven om du bara droppar ett namn, GORT.



Imorgon kanske jag kommer ett steg narmare ett par harliga silikonbrost och en schysst hotrod.

Wish me luck,fuckers.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Fleet Foxes, The Tallest Man on Earth och Bonnie "Prince" Billy.

Malin. sa...

Tack, ibland blir jag forvanad.

Anonym sa...

Jag också.

Anonym sa...

Hoppas du gillar.

Malin. sa...

Mycket mycket uppskattat. Jag vill ha mer.

Anonym sa...

Lightspeed Champion, Feist, Band of Horses, Eddie Vedders soundtrack till Into the Wild, Glavegas, The Mountain Goats, Neil Young, The Shins och Two Gallants.