10.11.08

Monday Night Fever.




Jag har feber,ar forkyld och fryser. JAG VISSTE DET. Jag visste att jag skulle bli sjuk. Imorse nar jag vaknade sa jag "im gonna have a fever tonight,for sure", men han trodde inte pa mig. Tyckte jag var fjantig och sa at mig att dricka en kopp kaffe och ta en kall dusch. Tji fick du din javel. Nu har jag feber. Jag hade iofs hellre sett att han hade haft ratt,att jag bara forsokte vara fjantig.

Idag skulle vara dagen pa mitt nya dollarjobb som jag tanker ha utover studion. MEN. Nar jag kom dit sa hade strommen gatt och eftersom vi jobbar fran datorn sa fick alla ga hem.

Jag,Kake och Jhue akte da istallet ut till en strand langt bort ifran alla bilar och fula turister med fula regnklader,satt pa en mysig liten resturang dar vi bestallde in en flaska Regency och drack Regency&Soda. Det gillar jag. At massa god mat till; Spring Rolls, Tom Yam, Red Snapper och Garlic Pepper Deep Fried liten fisk, vet inte vad den heter. Nagot jag inte orkade lagga pa minnet for jag koncentrerade mig mest pa min Regency.

Dar satt vi i 3 timmar och blev lite salongsberusade pa ett coolt manligt vis medans regnet oste ner pa stranden nedanfor oss.
Nu vill jag dricka varm chocklad och mysa framfor min nykopta film "Spider". Har inte hort nagot om den och jag hoppas den ar sa bra som jag tror att den ar. Jag tycker ju om mentalsjuka manniskor.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gillar den där med han som knarkar,och säljer tv varge dag som mamman hämtar tillbaka, och hans mama vill komma i nån tv show och vinna dollars med egentligen synas. Men under åren har hon gått upp flera kg och kan inte komma i sin röda klänning så hon går till en doktor och börjar ta speed pills av nåt slag och blir alldeles fukk, världens bästafilm om jag bara visste vad den hette. Vänliga hälsningar Sten Frisk eller hon som gillar blode. ps. phenare var mittlösen för att skriva. BaAAAhahaha d.s

Malin. sa...

haha. jag forstar ingenting. men jag gillart!