12.11.08

Rock Cafe Samui.


Yesss.

Idag bestallde jag lite mat fran Rock Cafe Samui, en utav de absolut snyggaste,mest stylish barer jag nagonsin skadat. Och da har jag ju som uttjatad alkoolist sedan tonaren sett en hel del. Classic and Timeless. Massa coola detaljer,malningar av coola rockers pa vaggarna,special designade mobler dar allt gar i rosa och svart, och varldens basta drinknamn. Och shotnamn. Sa som : Kurt Cobain's Brain, Shot thru the heart and youre to blame, Hendrix Hangover mm. En jag absolut inte vill prova ar "Here comes the hotstepper" (sambuca,tequila,vodka och tabasco sas)


FY FAN VAD VIDRIGT. Snacka om spy-VM.


Anyway, dom har sjukt goda Panini's dar med ett val av trettiotalet fylnningar,mix and match after your own taste. Sa jag byggde mig en Grillad Panini med fetaost-lok-tomater-red n' green peppers dvs paprika din arthjarna-avokado och till det en liten gronsallad. Langtar redan till att bygga ihop nasta. Lutar at nagot med rokt lax och cream cheese. Dom har aven brieost. Jag alskar numera Rock Cafe Samui. Smaken ar som baken,dvs ljuvlig. De gav mig aven gratis sallad och 10% discount pa mackan, for dom visste att "heey you are the girl from the tattoo shop around the corner,right?!" sa dom blev sa glada att jag kom dit och coolade till deras bar ett tag.



Igar var jag cp. Det ska jag aven vara idag. Kanns som att jag har rad med det just nu.

Inga kommentarer: